Dieta Julii

Podziękowania dla użytkownika julka76 za podesłanie diety pt. DIETA BIZNESWOMAN:

Codziennie:
Tuż po wstaniu wypij kubek ciepłej wody (bez dodatków). Śniadanie dopiero po 10-15 minutach od wypicia wody.

PONIEDZIAŁEK:
śniadanie – białkowe: niskoprzetworzony twaróg doprawiony musztardą, oliwą z oliwek, ziołami i solą, pół ogórka i trzy łyżki kukurydzy, hebatka zielona – wypij dopiero godzinę po posiłku!
drugie śniadanie – 3 godziny po 1 śniadaniu: owoce jednego gatunku, mogą to być jabłka , gruszki, śliwki | oprócz winogron, bananów, owoców suszonych oraz cytrusów
lunch – g. 13-14: 2 kromki chleba grubego przemiału pokryte plasterkiem chudej szynki, pół papryki czerwonej
podwieczorek: 2 banany, 6 migdałów, garść winogron, łyżka miodu, jogurt naturalny
kolacja: zupa jarzynowa – udko kurczaka, mrożonka warzywna i makaron

WTOREK:
śniadanie – białkowe: 2 jajka na twardo, jogurt naturalny, jeden pomidor i koper, doprawić ziołami, hebatka zielona – wypij dopiero godzinę po posiłku!
drugie śniadanie – 3 godziny po 1 śniadaniu: jak zawsze owoce jednego gatunku
lunch – g. 13-14: duża bułka pełnoziarnista, kawałek duszonej ryby, pól surowego kalafiora
podwieczorek: sałatka wielowarzywna (dowolne składniki, surowe lub gotowane) doprawione oliwą z oliwek i sokiem z cytryny, kawałek kurczaka ew ryż lub makaron
kolacja: gorąca zupa ogórkowa

ŚRODA:
śniadanie – białkowe: duszona chuda ryba z kapustą pekińską
drugie śniadanie – 3 godziny po 1 śniadaniu: jak zawsze owoce jednego gatunku
lunch – g. 13-14: 2 kromki chleba żytniego z żółtym serem, pomidor i sałatka warzywna
podwieczorek: 1 banan, 1 brzoskwinia, garść orzechów włoskich, pół garści rodzynek
kolacja: gorąca zupa pomidorowa z ryżem

CZWARTEK:
śniadanie – białkowe: duszony kawałek chudej wieprzowiny z porcją surowych warzyw
drugie śniadanie – 3 godziny po 1 śniadaniu: jak zawsze owoce jednego gatunku
lunch – g. 13-14: porcja wędzonej makreli, duży świeży ogórek
podwieczorek: kawałek gotowanej piersi z kurczaka , makaron + sałata w sosie vinaigrette
kolacja: barszcz ukraiński

PIĄTEK:

śniadanie – białkowe: pieczone udko kurczaka, kefir
drugie śniadanie – 3 godziny po 1 śniadaniu: jak zawsze owoce jednego gatunku
lunch – g. 13-14: duża bułka pełnoziarnista, ser feta z pomidorami
podwieczorek: sałatka owocowa
kolacja: zupa jarzynowa

SOBOTA:
śniadanie – białkowe: 2 jajka na miękko, kefir, kukurydza
drugie śniadanie – 3 godziny po 1 śniadaniu: jak zawsze owoce jednego gatunku
obiad – g. 13-14: porcja ziemniaków z warzywami na patelni
podwieczorek: sałatka warstwowa (kolejno wartwt: seler konserwowy, szynka konserwowa, kukurydza, jabłka, jajko, sos majonezlight-jogurt, por)
kolacja: makaron z warzywami

NIEDZIELA:
śniadanie – białkowe: 2 jajka na miękko, kefir, kukurydza
drugie śniadanie – 3 godziny po 1 śniadaniu: jak zawsze owoce jednego gatunku
obiad – g. 13-14: porcja ziemniaków z warzywami na patelni
podwieczorek: sałatka warstwowa (seler konserwowy, szynka konserwowa, kukurydza, jabłka, jajko, sos majonezlight-jogurt, por)
kolacja:makaron z warzywami


One Comments

  • Julka76

    5 lutego 2016

    😀

    Reply

Dodaj komentarz