Porada dnia

Ruch, ruch i jeszcze raz ruch!
Dostateczna dawka ruchu sprawi, że mięśnie brzucha się wzmocnią, a leniwe jelita będą miały więcej bodźców do działania.

Zaloguj się






Nie pamiętam hasła
Konto? Zarejestruj się!

Marketing

Reklama w serwisie

Kontakt


mail: Ten adres e-mail jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć

Zaparcia w ciąży

WZDĘCIA

Nie martw się tym, że dziecku stanie krzywda z powodu wzdęć, na które cierpisz w czasie ciąży. Dziecko żyje wszak w twoim ciele i uspokaja się dzięki odgłosom pochodzącym z twojego wnętrza.

Szkodę możesz wyrządzić swojemu maleństwu raczej poprzez nieregularne i niewłaściwe odżywianie się. Oto sposoby na poprawę stanu twojego brzucha:

  • Jedz regularnie
  • Nie objadaj się, gdyż obfite posiłki zwiększają uczucie wzdymania. Przeciążony przewód pokarmowy nie daje sobie rady, gdyż i tak już pracuje wydajniej podczas ciąży. Kilka mniejszych posiłków jest dużo lepszym rozwiązaniem, niż trzy duże.
  • Nie spiesz się. Jedząc pospiesznie i biegu połykasz powietrze, które tworzy bolesną „kieszeń powietrzną" w twoich jelitach.
  • Postaraj się zrelaksować, zwłaszcza podczas posiłków, gdyż napięcie i niepokój są przyczyną zachłyśnięć powietrzem.
  • Unikaj produktów wzdymających, takich jak cebula, kapusta, brukselka, potrawy smażone i cukier.


 




GitStrony.pl - najlepsze strony w internecie